La Regidoria de Joventut i el Club Ciclista de l'Aldea organitzen una sortida per la Via Verda.
Dia: 2 de març
Nivell: mig
Hora de sortida: amb tren des de l'estació de l'Aldea a les 9.30h
Hora d'arribada: amb tren a les 16.30h
-El menors de 15 anys hauran de venir acompanyats d'un adult.
-Cal portar: casc obligatori, frontals, càmares de recanvi i dinar.
El dissabte dia 1 de Març a partir de les 17h al Casal es farà una sessió per revisar les bicis.
44a Bicicletada
-
Arriba la nostra tradicional bicicletada, que enguany tindrà lloc el
diumenge 14 de juny.📍 Sortida: Ajuntament a les 09:00 hores📍 Arribada:
Parc de Delte...
Fa 1 dia
